telefonas     (8 45) 595 324                         email     sekretorevg@gmail.com

                           

Foto kaledinis

Sveikiname

Sveikinu

Panevėžio kolegijos ir Krašto apsaugos  savanorių pajėgų organizuoto kompiuterinio žaidimo „CS2“ turnyro prizininkai – II vieta:

D.Mackevičius, IIIa kl.,

B.Baltušnikas, IIIa kl.,

M.Nacius, Ia kl.,

D.Šinkūnas, IIb kl.,

M.Ivoška, IIb kl.

Matematikos olimpiados prizininkai:

J.Novokreščenichas, 3b kl., – I v.,

B.Fiodorovas, 3a kl., – II v.,

U.Tamošiūnas, 4c kl., – II v.,

T.Markaitis, 4b kl., – III v.

 

FIRST LEGO LEAGUE Explore respublikinių varžybų prizininkai

1c klasės komanda –  III v.

Geografijos olimpiados nugalėtojas

R. Adomonis, IIIa kl., – I v.

 

„Kuriame Lietuvos ateitį"

 Autobusas

Tėvų linija

 Tėvų linija

Atsitiktinė nuotrauka

2021-03-16 skautai 2.jpg

Bibliotekos tinklaraštis

biblioteka

Skautų tinklaraštis

skautai2

Besimokanti mokykla

Besimokanti mokykla3

Mokinių vežimas

 Autobusas

Tarptautiniai projektai

baneris

ErasmusLogo

ProSocial values3 2

RoBy Blue&LightGreen comp left

Reklama

Globa

Pavadinimas

 

 „BŪK DETEKTYVAS“

 

Nuo kada vykdomas 2017 m.rugsėjis–gruodis
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė
Projekto veiklų organizatorės Velžio gimnazijoje – Asta Klydžienė,
Dalia Kukenienė
Dalyviai – gimnazijos mokiniai.

Veikla, rezultatas

Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją.
Uždaviniai
1. Sukurti istorinius iššūkius ir maršrutus, įprasminančius Velžio krašto istoriją.
2. Išspręsti kuo daugiau istorinių mįslių, susijusių su Lietuvos istorija

Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“
Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyriumi bei Velžio gimnazija

 

 

 

 

 

Pavadinimas 

KLa
Projektas „Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)“

Svetainė: http://www.lmka.lt

 Nuo kada vykdomas  2011 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė
 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas.
Tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą ir skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

Projekto AKIM dalys
1.Meninės kūrybos pamokos ir praktiniai užsiėmimai.
Šias pamokas ves iškilūs Lietuvos menininkai. Mokyklos turi galimybę rinktis šių sričių menininkus: architektus, muzikus, rašytojus, kompozitorius, dailininkus, tautodailininkus, fotomenininkus, kinematografininkus, literatūros vertėjus, teatralus, žurnalistus.
Vienos teorinės pamokos trukmė 1 akademinė valanda, vieno praktinio užsiėmimo/kūrybinių dirbtuvių trukmė 1,5-2 akademinės valandos. Pamokos ir praktiniai užsiėmimai vyks grupėse po vidutiniškai 20 mokinių, mokinių grupėje skaičius kiekvienu atveju pritaikomas prie konkrečios mokyklos galimybių ir poreikių. Šioje projekto dalyje dalyvauja 226 mokyklos visoje Lietuvoje, turinčios bendrojo ugdymo 8-12 klases. Į kiekvieną mokyklą planuojami 5-7 menininkų vizitai. Tokiu būdu pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose dalyvaus daugiau nei 6000 Lietuvos moksleivių. Mokyklas buvo atrinktos savanoriškumo principu. Prioritetas teikiamas mokykloms kaimo vietovėse ir regionuose. Dalyvius grupėse atrenka konkrečios mokyklos pedagogai.
Konkrečios pamokų ir praktinių užsiėmimų temos suformuluotos, remiantis menininkų atsiųstais pamokų planais, kuriuose jie trumpai pristato pamokos temą ir eigą.
Pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose bus tobulinamos šios mokinių kompetencijos: kūrybiškumas, vaizduotė, meninis ugdymas, būsimų kultūros vartotojų kompetencija.
2.Kultūros žurnalų prenumerata.
11 prestižinių Lietuvos kultūros žurnalų redakcijų projekto laikotarpiu parengs padidinto tiražo žurnalų numerius, kurių 600 egzempliorių bus pristatyta į Lietuvos pagrindines, vidurines mokyklas, gimnazijas ir kt. mokyklas, dalyvaujančias projekte. Per projekto laikotarpį kiekvieną mokyklą pasieks iš viso 205 kultūros žurnalų numeriai. Tokia sisteminga intelektualinių tekstų ir kultūrinio diskurso „injekcija“ mokykloms sudaro sąlygas aukštąją kultūrą priartinti prie masinio švietimo.
3.Politinę mokinių kultūrą skatinantys renginiai.
Projekto rėmuose Lietuvos abiturientams bus pasiūlytas paskaitų-forumų ciklas „Politikos kultūra ir moderni visuomenė: istorinės tapatybės aspektai“ ir 2012 metų pavasarį surengtas vainikuojantis prieš tai vykusias paskaitas renginys – nacionalinis forumas Vilniuje „Europinis tautų idealas: bendrųjų vertybių paieškos“. Šia veikla siekiama skatinti didžiavimąsi savo valstybe bei europinės integracijos įgūdžius.
4.Netradicinės Lietuvos kultūros istorijos pamokos ir vizualinės priemonės.
Bus surengta 12 netradicinių Lietuvos kultūros istorijos pamokų įvairių Lietuvos regionų mokyklose.

Pavadinimas

 PartnerysteLogo

Kūrybinės partnerystės
Nuo kada vykdomas 2012-10-25  iki 2014-11-15
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja
Rima Stongvilienė, anglų k. mokytoja
Veikla, rezultatas

„Kūrybinės partnerystės“ – tai Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms skirta programa. Jos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Šių tikslų siekiama sukuriant sąlygas mokyklų ir kūrėjų - menininkų, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjų bei mokslininkų - bendradarbiavimui.

Pagrindiniai projekto tikslai:
•    Ugdyti jaunų žmonių kūrybingumą, tokiu būdu keliant jų ateities aspiracijas ir didinant jų pasiekimus;
•    Skatinti mokytojų kūrybiško darbo gebėjimus ir bendradarbiavimo su kūrėjais įgūdžius;
•    Vystyti mokyklos bendruomenės požiūrį į kultūrą, kūrybiškumo ir partnerystės teikiamas galimybes.

Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Pavadinimas

       UPC        

„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“"

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto vadovė Dalia Vizbarienė
Komandos nariai: Olga Šaplienė, Lina Janušauskienė, Angelė Paulauskienė

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus.

Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas.

Pavadinimas

EUePortfolio

„EU Classroom ePortfolios"

Nuo kada vykdomas 2013 m. gegužės mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Edita Davidonytė,
Renata Jankevičienė,

Angelė Paulauskienė, Irma Abukauskienė, Asta Klydžienė, Rima Stongvilienė, IIa kl. mokiniai

Veikla, rezultatas

Projekto metu bus sukurti ir išbandyti el. aplanko modeliai mokyklose. Dalyvauja apie 35 Europos mokyklos (15 mokyklų iš Airijos, 4 iš Slovėnijos, po 10 mokyklų iš Lietuvos ir Kipro).

Pagrindinis projekto tikslas yra sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus el. aplanko modelius.  Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam el. aplanko diegimui mokyklose bei diegimo analizei. Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti el. aplanko diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse.

Specifiniai projekto uždaviniai:

    Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui naudojamų įrankių europinę analizę;
    Sukurti el. aplanko galimus modelius, kurie gali būti naudojami mokymo, mokymosi, vertinimo tikslais;
    Išbandyti praktiškai pasirinktą modelį 24 Europos mokyklose (projekte numatyta 4-8 Lietuvos mokyklose) ir atlikti analizę dėl šio modelio diegimo galimybės.

Kokia nauda mokykloms, prisijungiančioms prie tinklo?

    Keletas mokyklos mokytojų turės galimybę dalyvauti mokymuose
    Mokykla turės galimybę nemokamai išbandyti el. aplankui skirtą programinę įrangą
    Mokykla, mokytojai turės galimybę užmegzti kontaktus su kitų šalių mokyklomis
    Palengvins mokinių vertinimo sistemą.
    Leis vaikams individualiai susikurti ir išbandyti savo individualų el. aplanką
 

Pavadinimas

ErasmusLogo

„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2015 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Vaida Šiaučiūnė

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš trijų, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:
1. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO;
2. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO;
3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO.
Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyvė pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas 

 

„Draugystės ratas“

 Nuo kada vykdomas  2015–2017 m.m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Velžio gimnazijos logopedė Rima Juškienė-Bartkė

4b klasės mokiniai ir mokytojas Jonas Lėpa
1a klasės mokiniai ir mokytojas Jonas Marcinkevičius

 Veikla, rezultatas

Tai dešimties Panevėžio miesto ir rajono ugdymo įstaigų projektas „Draugystės ratas“, kuriame dalyvauja A. Bandzos kūdikių ir vaikų globos namai, Dembavos progimnazija, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinė mokykla, Mykolo Karkos pagrindinė mokykla, Specialioji mokykla daugiafunkcis centras, „Šviesos“ specialiojo ugdymo centras, Vaikų lopšelis – darželis „Jūratė“, Velžio gimnazija, „Vyturio“ ir „Žemynos“ progimnazijos.

Projekto tikslas – specialiojo ir bendrojo ugdymo įstaigų bendradarbiavimas, įgaliųjų ir neįgaliųjų ugdytinių bendravimas per bendrus renginius, netradicines pamokas, išvykas, sportines varžybas atskleidžiant ir vystant kiekvieno vaiko gebėjimų potencialą, siekiant išugdyti pilnateisius ir pilnaverčius visuomenės narius bei pedagogų kompetencijų tobulinimas per bendrus metodinius pasitarimus, seminarus ir kitus renginius.

Dalyvaujant bendrose veiklose stiprėja įsitikinimai, kad, nepaisant gebėjimų, vaikai yra daugiau panašūs nei skirtingi, kad kiekvienas vaikas yra bendruomenės dalis ir kad vaikai mokosi iš vaikų, o būdami kartu ir dalyvaudami bendrose veiklose, jie tobulina ne tik savo patirtį, žinias, bet ir lavina būtinus socialinius įgūdžius.

 

Pavadinimas

menoavilys logo

„MEMA (Meno teisės, mano pareigos)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2021-11 iki 2022-12
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Neringa Ramanauskaitė,

Asta Klydžienė,

Dalia Kukenienė,

Viktorija Paškevičienė,

Rima Stongvilienė

Veikla, rezultatas

Pamokų idėjos apie pagarbą autoriams ir jų kūriniams 5-12 kl. pedagogams ir mokiniams

Pavadinimas 

 

„Medijų burbulai"

 Nuo kada vykdomas 2017 m. rugsėjis–gruodis
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto – Renata Jankevičienė.
Projekto veiklų organizatorė Velžio gimnazijoje – Asta Klydžienė.
Dalyviai – III gimnazinių klasių mokiniai, mokytojai.

 Veikla, rezultatas

Tikslas – ugdyti gebėjimą kritiškai vertinti žiniasklaidos turinį, formuoti visų trijų kartų bendravimo kultūrą naudojantis socialiniais tinklais ir gilinti jaunimo gebėjimus kurti medijų turinį vaizdais, garsais, tekstais.

Projekto uždaviniai

1. Supažindinti bendruomenes su medijų ir informacinio raštingumo (MIR) kompetencijų ugdymo galimybėmis.
2. Gilinti projekto dalyvių gebėjimus kritiškai vertinti informaciją ir atpažinti propagandą.
3. Supažindinti jaunimą su naujienų kūrimo principais ir skatinti patiems kurti MIR turinį.
4. Organizuoti edukacines išvykas ir supažindinti jaunimą su medijų kūrėjo profesija.
5. Parengti metodinę medžiagą MIR tema.
6. Surengti kūrybines dirbtuves, kurių metu dalyviai kurs medijų turinį.

Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Velžio gimnazija
Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Panevėžio rajono savivaldybės administracija

Pavadinimas 
Mukis

 Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme

Nuo kada vykdomas 2012 m.
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
Veikla, rezultatas

 www.mukis.lt

Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams.

Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose.

Projekto vykdytojai siekia:
•    Modernizuoti profesinio orientavimo: ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir konsultavimo paslaugas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ir įdiegti  ugdymo karjerai stebėsenos sistemą, užtikrinančią kokybišką ir efektyvų ugdymo karjerai paslaugų teikimą bendrojo ugdymo mokyklose  ir profesinio mokymo įstaigose;

Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės:
•    Sukurti ir įdiegti bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelį, užtikrinantį, maksimalų prieinamumą visiems bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ugdymo karjerai stebėsenos sistemą;
•    Parengti bendrojo ugdymo mokyklų bei profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai  programą, metodinę medžiagą ir metodines priemones;
•    Parengti mokymo programas ir metodikas bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiantiems karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologams;
•    Apmokyti bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiančius karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologus;
•    Aprūpinti mokyklose dirbančius psichologus asmenybės psichologinių tyrimų, profesinių interesų nustatymo metodikomis;
• .

Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje.

Pavadinimas

 

 „Early childhood education – building sustainable motivation an d value paradigm for life“ /„ANKSTYVASIS UGDYMAS – TVARIOS MOTYVACIJOS IR GYVENIMIŠKŲ VERTYBIŲ KŪRIMAS“

Trumpasis pavadinimas – „MOV-UP“ 

Nuo kada vykdomas Nuo 2017 m. iki 2019 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė
Dalyvės: J. Andriuškevičienė, R. Raštutienė
1b ir 3b klasių mokiniai

Veikla, rezultatas

Tikslas – parengti mokytojų rengimo programą, kuri bus pagrįsta gerosiomis partnerių organizacijų praktikomis ir pagilins mokytojų socialinio emocinio ugdymo kompetenciją.

Dalyvauti nacionaliniuose mokytojų mokymuose mokymuose bei išbandyti jų metu pristatytus metodus pamokose.

Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Bulgarijos, Italijos, Maltos ir Turkijos švietimo įstaigomis.

Programos „Erasmus+“ KA3 projektą „MOV-UP“ finansuoja Europos Komisija ir Panevėžio rajono savivaldybės taryba

 

 

 

 

 

Pavadinimas

NŠA logo

„XXI amžiaus mokyklos"

Nuo kada vykdomas  nuo 2019 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė
Edita Davidonytė

Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Neringa Ramanauskaitė
Tomas Plesnevičius
Jonas Marcinkevičius
Audronė Grinkuvienė
Ingrida Bučinskienė
Maželienė Giedrė

Veikla, rezultatas

Vienas iš projekto „XXI-ojo amžiaus mokyklos“ tikslų – Gilinti skaitmeninius ir audiovizualinius gebėjimus bendradarbiaujant su ekspertais, įtraukiant į mokymus projekto dalyvius iš mokyklų, todėl vykdant projektą numatyta parengti internetinį mokymosi tinklą su keturių modulių mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) programomis:

Mokymasis tinkle: nuotoliniai kompetencijų tobulinimo kursai.
Skaitmeninis ir medijų raštingumas.
Mokytojų ir mokinių komunikacija: bendravimo gebėjimų tobulinimas.
Mokymosi planavimas.
Šių programų aprašai bus paskelbti Europos Sąjungos švietimo išteklių portaluose.

Taip pat yra numatyta sukurti mobiliąją programėlę audiovizualinio ir skaitmeninio raštingumo, komunikavimo gebėjimų vertinimui.

Pavadinimas 

Mirlogo

Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas

 Nuo kada vykdomas  2014–2015 m.m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Silvija Šukevičienė
Asta Klydžienė
Edita Davidonytė
Renata Jankevičienė
Dalia Kukenienė

 Veikla, rezultatas

Projektą vykdo Ugdymo plėtotės centras, Švietimo ir mokslo ministerija ir Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje (www.norden.lt). Projekto partneriai Šiaurės šalyse: „Nordicom“ – Šiaurės šalių medijų ir komunikacijos tyrimų informacijos centras, Švedijos medijų taryba.

Projekto tikslas – sukurti sistemines prielaidas medijų ir informacinio raštingumo ugdymui, remiantis geriausiais Šiaurės šalių pavyzdžiais integruojant MIR į bendrąjį ir neformalųjį ugdymą, ir pagrindą tolesniam Lietuvos (ir Baltijos šalių) bendradarbiavimui su Šiaurės šalimis vystant medijų ir informacinio raštingumo ugdymą platesniu mastu.

 

Pavadinimas  ErasmusLogo 
„2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektas „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“
 Nuo kada vykdomas nuo  2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Koordinatorė Jurgita Kuprinskienė
Mokytojų komanda: Edita Davidonytė, Rima Stongvilienė, Rasa Stakienė, Asta Klydžienė, Jonas Marcinkevičius, Reda Raštutienė
Dalyviai 7–8, I–III klasių mokiniai

 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – technologijų pagalba išmokti naudoti ir pritaikyti mišraus mokymo būdą, kuris yra novatoriškesnis, labiau orientuotas į mokinį. Ši mokymosi forma dar vadinama atvirkštine klase arba atvirkštiniu mokymusi. Tam dažniausiai naudojami mokytojo sukurti pamokos vaizdo įrašai, kuriuos mokinys peržiūri namuose, stengiasi juos suprasti, o tada pritaiko žinias, įgytas klasėje, spręsdamas ar atlikdamas užduotis. Naudodamas šį metodą mokytojas turi daugiau laiko pamokos metu bendrauti su mokiniu, tokioje pamokoje jis tampa mokinio padėjėju ir patarėju. Projekto metu bus sukurta daug video pristatymų naudojant įvairias kompiuterines programas.

 

Europos Sąjunga suteikė finansinę paramą 2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ įgyvendinimui.

 

  ErasmusGrupe
Pavadinimas

ProSocial values3 2

„Erasmus+“ KA2 programos projektas

„Prosocialinės vertybės“

(Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860).
Projektą remia Europos Komisija.

Nuo kada vykdomas 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija)
Projekto veiklų koordinatorė Lietuvoje – Jurgita Vaitiekūnienė (PRSC)
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė (PRSC)
Projekto ambasadorė – istorijos mokytoja Asta Klydžienė (Velžio gimnazija)

Veikla, rezultatas

Uždaviniai:

– suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą;
– skatinti naujus prosocialinių įgūdžių mokymo metodus;
– atlikti prosocialinių vertybių mokymo poveikio tyrimą;
– skleisti prosocialinių vertybių sąvoką bendruomenėse.

Veikla, skirta mokytojams

Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę.

Veikla, skirta mokiniams

Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė.

Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete.

PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms):

https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/

PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams):

https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/

Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/

 

 

Pavadinimas 

horizonHorizon 2020
Prosocial Learning

 Nuo kada vykdomas 2016 m.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Koordinatorė – Renata Jankevičienė
Edita Davidonytė
Vaida Šiaučiūnė
Jonas Marcinkevičius
Reda Raštutienė
Aušra Kumer

 Veikla, rezultatas

Tikslas – pagerinti mokinių socialinius įgūdžius ir akademinius žinias panaudojant mokomuosius žaidimus. Šio projekto metu yra kuriami edukaciniai žaidimai, kurie skatina mokinių empatiją, užuojautą, pasitikėjimą, bendradarbiavimą, teisingumą ir dosnumą.

Žaidimai skirti 7–10 metų vaikams. Pradinių klasių mokinai testuos šiuos žaidimus, koordinatorius Stefano Cobelo (Italija) atvyks į gimnaziją.

 

Pavadinimas

ErasmusLogo

„STEAM. Mokymasis iki begalybės  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2017 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė Rita Storastienė

Edita Davidonytė
Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Tomas Plesnevičius
Liudmila Bražinskienė
Rasa Stakienė
Kęstutis Bražinskas
Lina Janušauskienė
Reda Raštutienė
Aušra Kumer
Asta Klydžienė
Viktoras Samoilovas

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:


1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO ( mokymai Maltoje);

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Ispanijoje, Graikijoje, Kipre) ;

3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Ispanijjoje, Graikijoje, Portugalijoje);

 

Projekto tikslas – inovatyviai, kūrybiškai, suprantamai ir prieinamai mokyti STEAM (science, technology, engineering, art, math – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos ( angl.)) dalykų gimnazijoje.

Tobulinamos šios sritys: personalo užsienio kalbų mokėjimas, naujų mokymo metodų taikymas, mokymo ir mokymosi procesų organizavimas. Patobulinus minėtas sritis gebėsime sėkmingai diegti ir stiprinti STEAM ugdymą gimnazijoje, pradėdami jį taikyti nuo pradinio ugdymo, ieškodami būdų, kaip tai padaryti per žaidimus ir meninę raišką. Tobulinsime bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, ieškosime partnerių bendrai tarptautinei projektinei veiklai.


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

Švietimo aprūpinimo centras LOGO

„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja


Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkiui 

Vidmantas Daunoravičius

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.

Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos.

Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos:

Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas.

Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas.

Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose.

Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų.

Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)

 

Pavadinimas 

MmcLogo

Mokomoji galerija

Nuo kada vykdomas  2012 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

 Irma Mitigailaitė – koordinatorė
Irena Kairevičienė, lietuvių kalbos mokytoja
Jurgita Kuprinskienė, anglų kalbos mokytoja

Veikla, rezultatas

Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt

Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link.

Pagrindiniai projekto tikslai:
•    ieškoti asmeninio kelio į meninės fotografijos suvokimą
•    išmokti bendrauti ir bendradarbiauti  komandoje
•    plėsti akiratį,įžvelgiant giliau glūdinčią esmę


Laukiami rezultatai:
•   projekto  rezultatai bus perduoti aukštesnėms edukacinėms institucijoms, taigi jie taps informaciniu šaltiniu mokytojams,mokiniams ir bendruomenei

•   mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos  išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi  
     
Projekto tęsinys – kūrybiniai darbai: dailės paroda, nuotraukų albumai, kuriuose bus publikuojami mokinių  piešiniai, eilėraščiai ir rašiniai.

Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami  internetiniame puslapyje.

Pavadinimas 
„Samsung Mokykla ateičiai"
 Nuo kada vykdomas  2014 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“

Rimtas Baltušis
Edita Davidonytė
Asta Klydžienė
Dalia Vizbarienė

 Veikla, rezultatas

Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką.

Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks:

1. Susipažins su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose
2. Išbandys tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes
3. Išmoks kurti informacinę grafiką ir ja naudotis
4. Išmoks paįvairinti mokymo procesą naudodami videofilmus, nuotraukas ir animaciją
5. Išmoks naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais ir susipažins su galimybėmis vizualizuoti informaciją

Programos metu mokytojai ne tik įgis skaitmeninių žinių, bet ir pasisems kūrybinių idėjų bei įkvėpimo pamokoms savo mokyklose. Vykstant mokymams mokyklų komandos susitiks su žinomais žmonėmis – savo sričių ekspertais, kurie paprastai ir nuoširdžiai papasakos apie savo darbus ir svarbiausius projektus, kuriems įgyvendinti buvo reikalingi geri skaitmeniniai gebėjimai.

  • „Būk detektyvas"

  • AKIM

  • „Kūrybinės partnerystės“

  • „Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“

  • EU Classroom ePortfolios

  • Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)

  • „Draugystės ratas“

  • MEMA (Meno teisės, mano pareigos)

  • „Medijų burbulai"

  • „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...

  • Ankstyvasis ugdymas – tvarios motyvacijos ir gyvenimiškų vertybių kūrimas

  • XXI amžiaus mokyklos

  • MIR

  • „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“

  • „Prosocialinės vertybės"

  • Horizon 2020

  • STEAM. Mokymasis iki begalybės

  • „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

  • Mokomoji galerija

  • „Samsung Mokykla ateičiai“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekvizitai

Biudžetinė įstaiga 
Panevėžio r. Velžio gimnazija
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas   190398779

Adresas   Žemdirbių g. 15, Velžio k., LT-38128 Panevėžio r.

Telefonas       (8 45)  595 324
Faksas       (8 45)  595 324

 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Pamokų laikas

1 pamoka 8.15– 9.00
2 pamoka 9.05– 9.50
3 pamoka 10.00–10.45
4 pamoka 11.05–11.50
5 pamoka 12.10–12.55
6 pamoka 13.05–13.50
7 pamoka 13.55–14.40
8 pamoka 14.45–15.30
9 pamoka 15.35–16.20

Dalyvaujame:

 TŪM II FB paveikslėlis

 

STEM logo

 

 

KK projekto logo

 

 RenkuosiMokytisLogo

 Kuriame Lietuvos ateitį

 

Karjeros ugdymas

 KTU baneriukas

 

PANKO logo1