Pavadinimas |
„BŪK DETEKTYVAS“
|
Nuo kada vykdomas | 2017 m.rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją. Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“ |
Pavadinimas |
Svetainė: http://www.lmka.lt |
Nuo kada vykdomas | 2011 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Projekto AKIM dalys |
Pavadinimas |
Kūrybinės partnerystės |
Nuo kada vykdomas | 2012-10-25 iki 2014-11-15 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Stongvilienė, anglų k. mokytoja |
Veikla, rezultatas |
„Kūrybinės partnerystės“ – tai Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms skirta programa. Jos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Šių tikslų siekiama sukuriant sąlygas mokyklų ir kūrėjų - menininkų, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjų bei mokslininkų - bendradarbiavimui. Pagrindiniai projekto tikslai: Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. |
Pavadinimas |
„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Dalia Vizbarienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus. Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas. |
Pavadinimas |
„EU Classroom ePortfolios" |
Nuo kada vykdomas | 2013 m. gegužės mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Edita Davidonytė, Angelė Paulauskienė, Irma Abukauskienė, Asta Klydžienė, Rima Stongvilienė, IIa kl. mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projekto metu bus sukurti ir išbandyti el. aplanko modeliai mokyklose. Dalyvauja apie 35 Europos mokyklos (15 mokyklų iš Airijos, 4 iš Slovėnijos, po 10 mokyklų iš Lietuvos ir Kipro). Pagrindinis projekto tikslas yra sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus el. aplanko modelius. Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam el. aplanko diegimui mokyklose bei diegimo analizei. Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti el. aplanko diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse. Specifiniai projekto uždaviniai: Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui naudojamų įrankių europinę analizę; Kokia nauda mokykloms, prisijungiančioms prie tinklo? Keletas mokyklos mokytojų turės galimybę dalyvauti mokymuose |
Pavadinimas |
„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vaida Šiaučiūnė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. |
Pavadinimas |
„Draugystės ratas“ |
Nuo kada vykdomas | 2015–2017 m.m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Velžio gimnazijos logopedė Rima Juškienė-Bartkė |
Veikla, rezultatas |
Tai dešimties Panevėžio miesto ir rajono ugdymo įstaigų projektas „Draugystės ratas“, kuriame dalyvauja A. Bandzos kūdikių ir vaikų globos namai, Dembavos progimnazija, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinė mokykla, Mykolo Karkos pagrindinė mokykla, Specialioji mokykla daugiafunkcis centras, „Šviesos“ specialiojo ugdymo centras, Vaikų lopšelis – darželis „Jūratė“, Velžio gimnazija, „Vyturio“ ir „Žemynos“ progimnazijos. Projekto tikslas – specialiojo ir bendrojo ugdymo įstaigų bendradarbiavimas, įgaliųjų ir neįgaliųjų ugdytinių bendravimas per bendrus renginius, netradicines pamokas, išvykas, sportines varžybas atskleidžiant ir vystant kiekvieno vaiko gebėjimų potencialą, siekiant išugdyti pilnateisius ir pilnaverčius visuomenės narius bei pedagogų kompetencijų tobulinimas per bendrus metodinius pasitarimus, seminarus ir kitus renginius. Dalyvaujant bendrose veiklose stiprėja įsitikinimai, kad, nepaisant gebėjimų, vaikai yra daugiau panašūs nei skirtingi, kad kiekvienas vaikas yra bendruomenės dalis ir kad vaikai mokosi iš vaikų, o būdami kartu ir dalyvaudami bendrose veiklose, jie tobulina ne tik savo patirtį, žinias, bet ir lavina būtinus socialinius įgūdžius.
|
Pavadinimas |
„MEMA (Meno teisės, mano pareigos)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2021-11 iki 2022-12 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Neringa Ramanauskaitė, Asta Klydžienė, Dalia Kukenienė, Viktorija Paškevičienė, Rima Stongvilienė |
Veikla, rezultatas |
Pamokų idėjos apie pagarbą autoriams ir jų kūriniams 5-12 kl. pedagogams ir mokiniams |
Pavadinimas |
„Medijų burbulai" |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto – Renata Jankevičienė. |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – ugdyti gebėjimą kritiškai vertinti žiniasklaidos turinį, formuoti visų trijų kartų bendravimo kultūrą naudojantis socialiniais tinklais ir gilinti jaunimo gebėjimus kurti medijų turinį vaizdais, garsais, tekstais. Projekto uždaviniai 1. Supažindinti bendruomenes su medijų ir informacinio raštingumo (MIR) kompetencijų ugdymo galimybėmis. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Velžio gimnazija |
Pavadinimas |
Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
|
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams. Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose. Projekto vykdytojai siekia: Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės: Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje. |
Pavadinimas |
„Early childhood education – building sustainable motivation an d value paradigm for life“ /„ANKSTYVASIS UGDYMAS – TVARIOS MOTYVACIJOS IR GYVENIMIŠKŲ VERTYBIŲ KŪRIMAS“ Trumpasis pavadinimas – „MOV-UP“ |
Nuo kada vykdomas | Nuo 2017 m. iki 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – parengti mokytojų rengimo programą, kuri bus pagrįsta gerosiomis partnerių organizacijų praktikomis ir pagilins mokytojų socialinio emocinio ugdymo kompetenciją. Dalyvauti nacionaliniuose mokytojų mokymuose mokymuose bei išbandyti jų metu pristatytus metodus pamokose. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Bulgarijos, Italijos, Maltos ir Turkijos švietimo įstaigomis. Programos „Erasmus+“ KA3 projektą „MOV-UP“ finansuoja Europos Komisija ir Panevėžio rajono savivaldybės taryba |
Pavadinimas |
„XXI amžiaus mokyklos" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Dalia Kukenienė |
Veikla, rezultatas |
Vienas iš projekto „XXI-ojo amžiaus mokyklos“ tikslų – Gilinti skaitmeninius ir audiovizualinius gebėjimus bendradarbiaujant su ekspertais, įtraukiant į mokymus projekto dalyvius iš mokyklų, todėl vykdant projektą numatyta parengti internetinį mokymosi tinklą su keturių modulių mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) programomis: Mokymasis tinkle: nuotoliniai kompetencijų tobulinimo kursai. Taip pat yra numatyta sukurti mobiliąją programėlę audiovizualinio ir skaitmeninio raštingumo, komunikavimo gebėjimų vertinimui. |
Pavadinimas | „2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektas „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Koordinatorė Jurgita Kuprinskienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – technologijų pagalba išmokti naudoti ir pritaikyti mišraus mokymo būdą, kuris yra novatoriškesnis, labiau orientuotas į mokinį. Ši mokymosi forma dar vadinama atvirkštine klase arba atvirkštiniu mokymusi. Tam dažniausiai naudojami mokytojo sukurti pamokos vaizdo įrašai, kuriuos mokinys peržiūri namuose, stengiasi juos suprasti, o tada pritaiko žinias, įgytas klasėje, spręsdamas ar atlikdamas užduotis. Naudodamas šį metodą mokytojas turi daugiau laiko pamokos metu bendrauti su mokiniu, tokioje pamokoje jis tampa mokinio padėjėju ir patarėju. Projekto metu bus sukurta daug video pristatymų naudojant įvairias kompiuterines programas.
Europos Sąjunga suteikė finansinę paramą 2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ įgyvendinimui.
|
Pavadinimas |
„Erasmus+“ KA2 programos projektas „Prosocialinės vertybės“ (Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860). |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija) |
Veikla, rezultatas |
Uždaviniai: – suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą; Veikla, skirta mokytojams Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę. Veikla, skirta mokiniams Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė. Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete. PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/ PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/ Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/
|
Pavadinimas |
„STEAM. Mokymasis iki begalybės (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2017 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė Edita Davidonytė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Ispanijoje, Graikijoje, Kipre) ; 3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Ispanijjoje, Graikijoje, Portugalijoje);
Projekto tikslas – inovatyviai, kūrybiškai, suprantamai ir prieinamai mokyti STEAM (science, technology, engineering, art, math – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos ( angl.)) dalykų gimnazijoje. Tobulinamos šios sritys: personalo užsienio kalbų mokėjimas, naujų mokymo metodų taikymas, mokymo ir mokymosi procesų organizavimas. Patobulinus minėtas sritis gebėsime sėkmingai diegti ir stiprinti STEAM ugdymą gimnazijoje, pradėdami jį taikyti nuo pradinio ugdymo, ieškodami būdų, kaip tai padaryti per žaidimus ir meninę raišką. Tobulinsime bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, ieškosime partnerių bendrai tarptautinei projektinei veiklai.
|
Pavadinimas |
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vidmantas Daunoravičius |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką. Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos. Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos: Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas. Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas. Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose. Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų. Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)
|
Pavadinimas |
Mokomoji galerija |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Irma Mitigailaitė – koordinatorė |
Veikla, rezultatas |
Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link. Pagrindiniai projekto tikslai:
• mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami internetiniame puslapyje. |
Pavadinimas | „Samsung Mokykla ateičiai" |
Nuo kada vykdomas | 2014 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“ Rimtas Baltušis |
Veikla, rezultatas |
Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką. Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks: |
-
„Būk detektyvas"
-
AKIM
-
„Kūrybinės partnerystės“
-
„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“
-
EU Classroom ePortfolios
-
Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)
-
„Draugystės ratas“
-
MEMA (Meno teisės, mano pareigos)
-
„Medijų burbulai"
-
„Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...
-
Ankstyvasis ugdymas – tvarios motyvacijos ir gyvenimiškų vertybių kūrimas
-
XXI amžiaus mokyklos
-
MIR
-
„Multidisciplinary Flipped learning with ICT“
-
„Prosocialinės vertybės"
-
Horizon 2020
-
STEAM. Mokymasis iki begalybės
-
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
-
Mokomoji galerija
-
„Samsung Mokykla ateičiai“